Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2007

Ο ΟΤΕ(Σ) είναι μεγάλος, ο ΟΤΕ(Σ) είναι μακρύς...

Από το 1999 έπεισα τους γονείς μου να βάλουμε μια dial-up PSTN σύνδεση από την τότε ακμάζουσα ΟΤΕnet.Να είναι καλά η θεολόγος θειά μου που έλεγε ότι το internet είναι μόνο για τσόντες...και που οι γονείς μου δεν την πάνε οπότε μου το έκαναν το χατίρι για σπάσιμο.
Επειδή όμως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να αποφοιτήσω και να πάω να φάω κανά ζεστό φαί από τη μάνα μου πίσω στη Χαλκίδα είπα στους γονείς μου να βάλουν μια ADSL όπως είχα στην αθήνα και να κόψουν και την dial-up μην πληρώνουμε τσάμπα!!
Αμ δε!!Ενώ τόσα χρόνια μας διαβεβαίωναν ότι ο αυξημένος λογαριασμός κατά διαστήματα οφειλόταν στη χρέωση της dial-up σύνδεσης στον τηλεφωνικό αριθμό μας, η κοπελία στον ΟΤΕ(Σ) δεν μας έβρισκε καταχωρημένους!!!Συνεπώς δεν πληρώναμε τίποτα!!Η δε ΟΤΕΝΕΤ φυσικά μας δίνει internet, mail κλπ να ναι καλά αλλά φαίνεται πώς μας συμπαθούσε ιδιαίτερα και δεν ζητούσε τα λεφτά της από τη μαμά OTE!!
Με πρόχειρους υπολογισμούς η υπάλληλος μας είπε ότι χρωστάμε 1600 euro, έχοντας υπόψη την τωρινή μηνιαία χρέωση της dial-up σύνδεσης!Χωρίς να ρωτήσει κανένα αρμόδιο απλά έβγαλε το κομπιουτεράκι και άρχισε να υπολογίζει!!Θα πάθει και τίποτα ο πατέρας μου και θα την κυνηγάω μετά....
Εν τω μεταξύ ο μακρύς, χοντρός και Τουτανγαμών ΟΤΕΣ στην Αθήνα με χρέωνε επί ένα χρόνο σχεδόν διπλά λεφτά γιατί αμελούσε να εναρμονιστεί με τις νέες χρεώσεις που ο ίδιος διαφήμιζε συστηματικά!Εννοείται ότι ακόμα περιμένω να πάρω τα...."λεφτά"
Άντε τώρα να βγεί άκρη!Κερατιάτικα για τους κερατάδες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: