Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Τι σκεφτόταν ο Λεμονής;

Γονατιστός παρακαλουθεί τα τελευταία λεπτά του αγώνα... οταν η καμερα κάνει κοντινό φιλάει κατι που έχει στο χέρι του σταυρουδάκι δαχτυλίδι φυλαχτό από τους αγιους τόπους και ελαφρως βουρκώνει. Τι να σκεφτόταν εκείνη την ώρα με το σκορ στο 1-3 ο Sir Takis Lemonis????

-Πάρτα μαλ...α Ivic που θα βγεις και θα μου πεις ότι έπαιξα αμυντικά!χεχε!
-Πως σας φανηκε τώρα που έκανα το διπλό?Δεν με κουνάει κανείς!
-Τελικά είμαι και πολύ μάγκας!Στη συνέντευξη θα το παίξω σοβαρός και μετρημένος!
-Αλλά θα τους υπενθυμίσω πόσο μάγκας είμαι!
-Και ότι είμαι ο πρώτος προπονητής που το κατάφερε αυτό!Εγώ ο άσημος Τάκης!κούνια που σας κούναγε!
-Είχανε ξαναδεί τέτοια εμφάνιση το κερατό μου;Ακούς εκεί τρίζει η καρέκλα μου!
-Να παραιτηθώ τώρα όπως έκανα από την Ξάνθη να γράφουνε για 5 μήνες οι φυλλάδες;
-Έμαθα ότι ο Μουρίνιο έφυγε από την Chelsea. Να μια ωραία θέση!
-Τελικά το ταξιδάκι στο Σινά προχθές ήταν λουκούμι!Μίλησα με το Θεό!Τι έμπνευση είχε ο ύψιστος και μου την έκανε πάσα!"ου χρησιμοποιήσεις Kovasevic μεχρι το 72'"!
-Μήπως να το καθιερώσω αυτό το ταξιδάκι; Ξέρει πολυ μπάλα ο Μεγάλος. Μπορεί να έχει και κανένα στανταρ για το στοίχημα.