Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2007

Ηρθε το χαρτί

Ήρθε και το χαρτί για την κατάταξη. Πάω Κόρινθο πεζικό. Ξαφνικά όλα μπήκαν σε μια τροχιά επιτέλους έβαλα μπροστά και την πτυχιακή μπας και κάνω τπτ γιατί σφίξανε τα λουριά. Μέσα στην τρελή χαρά παίρνω τηλέφωνο την κοπέλα μου και μένει για λίγο χωρίς να μιλάει. Οκ λέω πάμε παρακάτω. Γυρίζω σπίτι.
-Οι μισοί σε μια φάση που θέλουν να με πειράξουν. Φέρνουν στρατιωτάκια από το supermarket να παίζω λέει να μην βαριέμαι με κοροϊδεύουν που όταν κυκλοφορώ φοράω και τώρα χακί. Τι να κάνω ρε παιδιά μου πάει το χακί με ξανθό το μαλλί!
-Οι άλλοι μισοί νομίζουν ότι ίσως να έχω στενοχωρηθεί και είναι μέσα στη γλύκα. Ρε παιδιά μια χαρά είμαι.
Όλοι οι παραπάνω βέβαια λένε με αυτό το ύφος "Ρε σιγά δεν μασάμε" ότι δεν τρέχει τπτ θα κάνεις 9 μήνες και σιγά μωρέ τι έγινε λες και έχω ανάγκη να το ακούσω.
Προς όλους εσάς αγαπητά μέλη και φίλοι (λάθος... φίλοι και συγγενείς) αφήστε με να το περάσω όσο χαβαλετζίδικο ή χώσιμο και αν προκύψει μόνος μου να πω στο τέλος δικές μου και οι μα...κίες δική μου και η μαγκιά αν πέρασα ωραία.

3 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Καλη διασκεδαση τσιφτη και καλες διακοπες!!!

Ανώνυμος είπε...

exeis apoluto dikio...

.liketobite είπε...

Όπως κι αν έχει καλά να περάσεις. Και να σου πω και κάτι; Κάτι πρέπει να έχεις να λες κι εσύ μετά... ;-)